REGULAMIN ORGANIZACYJNY
PODMIOTU LECZNICZEGO
I ŚWIADCZENIA USŁUG MEDYCZNYCH
1. Postanowienia ogólne
-
Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE Sp. z o.o., z siedzibą w Zielonkach na ul. Marzycieli 20J/1 (KRS nr: 0001083681, NIP: 5130292216, REGON: 52758191900015 wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą o numerze 000000274122 jest podmiotem leczniczym będącym przedsiębiorcą, działającym w formie spółki prawa handlowego (zwana dalej „Podmiotem leczniczym”).
-
Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE sp. z o.o. działa na podstawie:
a) Ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 711 t.j. z późn. zm.).
b) Ustawy z dnia 06.11.2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 849 t.j. z późn. zm.).
c) Aktów wykonawczych do ww. ustaw.
d) Wpisu do rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą prowadzonego przez Wojewodę małopolskiego pod numerem 000000274122, zgodnie z ustawą z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej.
e) Innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego. -
Siedziba Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE. sp. z o.o. znajduje się w Zielonkach, ul. Marzycieli 20J/1 , 32-087 Zielonki
2. Zakres przedmiotowy Regulaminu
Niniejszy regulamin określa organizację i porządek procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w Podmiocie leczniczym, a w szczególności:
a) nazwę podmiotu;
b) cele i zadania Podmiotu leczniczego;
c) strukturę organizacyjną Podmiotu leczniczego;
d) rodzaj działalności leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;
e) miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych – w przypadku udzielania świadczeń zdrowotnych za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności miejscem udzielania świadczeń jest miejsce przebywania osób wykonujących zawód medyczny udzielających tych świadczeń;
f) przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych, z zapewnieniem właściwej dostępności i jakości tych świadczeń w jednostkach lub komórkach organizacyjnych Podmiotu leczniczego;
g) organizację i zadania poszczególnych jednostek lub komórek organizacyjnych Podmiotu leczniczego oraz warunki ich współdziałania dla zapewnienia sprawnego i efektywnego funkcjonowania Podmiotu leczniczego m.in. pod względem diagnostyczno-leczniczym.
h) warunki współdziałania z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w zakresie zapewnienia prawidłowości diagnostyki, leczenia pacjentów oraz ciągłości przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych;
i) prowadzenie dokumentacji medycznej;
j) wysokość opłaty za udostępnienie dokumentacji medycznej ustalonej w sposób określony w art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 06.11.2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
k) sposób kierowania jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Podmiotu leczniczego;
l) warunki pobierania odpłatności za organizację procesu udzielania świadczeń zdrowotnych.
3. Słownik pojęć podstawowych
Użyte w regulaminie organizacyjnym określenia oznaczają:
-
a) Osoba wykonująca zawód medyczny – osobę uprawnioną na podstawie odrębnych przepisów do udzielania świadczeń zdrowotnych oraz osobę legitymującą się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w określonym zakresie lub w określonej dziedzinie medycyny;
-
b) Pacjent – osoba zwracająca się o udzielenie świadczeń zdrowotnych lub korzystająca ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych lub osobę wykonującą zawód medyczny. Pacjentem Podmiotu leczniczego jest zarówno osoba dorosła, jak i osoba małoletnia. W przypadku pacjenta małoletniego znajdą zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, które dotyczą jego reprezentowania lub współdziałania z jego przedstawicielem ustawowym/opiekunem faktycznym.
-
c) Świadczenie zdrowotne – działania służące zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia oraz inne działania medyczne wynikające z procesu leczenia lub przepisów odrębnych regulujących zasady ich wykonywania.
-
d) Podmiot leczniczy Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE
-
e) Kierownik Podmiotu leczniczego – pełniący jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE sp. z o.o.
4. Cele i zadania Podmiotu leczniczego
-
Celem Spółki jest podejmowanie działań na rzecz zachowania i poprawy stanu zdrowia, w szczególności poprzez udzielanie świadczeń zdrowotnych przez uprawnione do tego osoby oraz promocję zdrowia, a także prowadzenie działalności profilaktycznej oraz propagowanie zachowań prozdrowotnych.
-
Spółka prowadzi szeroko rozumianą działalność leczniczą za pośrednictwem systemów teleinformatycznych oraz innych kanałów łączności.
Zadaniami Spółki są:
a)udzielanie świadczeń zdrowotnych,
b)udzielanie indywidualnych porad i konsultacji,
c)kierowanie na inne konsultacje specjalistyczne, leczenie szpitalne, uzdrowiskowe i rehabilitację;
d)zlecanie badań diagnostycznych, orzekanie o stanie zdrowia, o czasowej niezdolności do pracy,
e)diagnostyka i poradnictwo;
f) edukacja pacjentów
g) promowanie zdrowia.
5. Struktura organizacyjna Podmiotu leczniczego
-
-
W ramach prowadzonej działalności Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE nie wyodrębniła oddziałów, oddzielnych jednostek czy komórek organizacyjnych.
Jej struktura pozostaje ujednolicona natomiast siedziba znajduje się w Zielonkach, ul. Marzycieli 20J/1 -
Struktura Podmiotu Leczniczego przedstawia się następująco:
-
a) Kierownictwo w postaci zarządu spółki Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE, która jako kapitałową spółką prawa handlowego, została utworzona przez wspólników, zaś do jej reprezentacji wyznaczony został zarząd.
Aktualny wykaz wspólników oraz członków zarządu pozostaje ujawniony w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy przy Sądzie Rejonowym Kraków Śródmieście w Krakowie pod numerem wpisu 0001083681
b) Lekarze.
3. Do kompetencji i zadań kierownictwa należy w szczególności:
a) prowadzenie spraw Podmiotu Leczniczego;
b) reprezentowanie Podmiotu Leczniczego na zewnątrz;
c) tworzenie regulaminów i innych aktów wewnętrznych;
d) podejmowanie wszystkich decyzji dotyczących działalności Podmiotu Leczniczego, stosownie do postanowień Kodeksu spółek handlowych oraz umowy spółki.
4. Do kompetencji i zadań lekarzy należy udzielanie świadczeń zdrowotnych, edukacja Pacjentów, promocja zdrowia.
5. Lekarze podlegają w zakresie organizacyjnym kierownictwu.
6. Kierownictwo oraz lekarze współdziałają ze sobą w celu zapewnienia należytego funkcjonowania Podmiotu Leczniczego oraz prawidłowości realizowanych świadczeń zdrowotnych.
7. Usługi księgowe, prawne, administracyjne i inne są prowadzone dla Podmiotu leczniczego przez podmioty trzecie.
8. Podmiot leczniczy może posługiwać się wyróżniającym go znakiem towarowym.
6. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych
-
Oferowane świadczenia zdrowotne są to konsultacje zdalne, odbywające się przy pomocy Formularza dostępnego w Serwisie www.marihuana24.pl i kontaktu telefonicznego lekarza z Pacjentem (lub za pomocą systemów komunikowania się na odległość).
-
W ramach Usługi Telemedycznej Pacjent może otrzymać:
-
zdalną konsultację lekarską z możliwością wystawienia przez lekarza E-recepty,
-
zdalną konsultację lekarską z możliwością wystawienia przez lekarza E-zwolnienia.
-
poradę lekarską lub analizę wyników badań.
-
-
Dostęp do Serwisu wymaga posiadania przez Pacjenta urządzenia z dostępem do sieci Internet, przeglądarki internetowej www oraz adresu poczty elektronicznej (aktywnego konta e-mail).
-
Pacjent za pośrednictwem Serwisu wypełnia i wysyła Formularz. Lekarz analizuje przesłany przez Pacjenta Formularz i kontaktuje się z Pacjentem (na podany numer telefonu lub za pośrednictwem komunikatora internetowego) w celu przeprowadzenia badania Pacjenta za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności. Na podstawie przeprowadzonego badania Pacjenta za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności, lekarz decyduje o wystawieniu albo odmowie wystawienia E-recepty na wnioskowany preparat (lub wnioskowanego E- zwolnienia). W uzasadnionych przypadkach Lekarz może, bez dokonania badania Pacjenta, wystawić E-receptę niezbędną do kontynuacji leczenia oraz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację zaopatrzenia w wyroby medyczne, jeżeli jest to uzasadnione stanem zdrowia pacjenta odzwierciedlonym w dokumentacji medycznej i informacjach przekazanych przez Pacjenta.
-
Kod E-recepty jest wysyłany jako wiadomość sms na wskazany polski numer telefonu. Wystawiane w ramach Usługi Telemedycznej E-recepty nie są refundowane i odpłatność za nie wynosi 100%. E-Zwolnienie jest wysyłane na adres e-mail Pacjenta, a także jest ono widoczne w Internetowym Koncie Pacjenta (IKP) dostępnym w serwisie pacjent.gov.pl.
-
Na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego lekarz decyduje o ilości przepisanych leków lub opakowań. W ramach jednej Usługi Telemedycznej mogą zostać wystawione maksymalnie cztery leki po maksymalnie 4 szt. opakowań.
-
Usługa Telemedyczna jest udzielana 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00 – 22:00 w terminie do 24 godzin od momentu wpłynięcia Formularza i dokonania płatności przez Pacjenta. W razie braku dostępności lekarza w tym okresie, Pacjent zostanie niezwłocznie poinformowany stosownym komunikatem SMS na wskazany polski numer telefonu lub wiadomością e-mail, przy czym czas wykonania Usługi Telemedycznej nie może być w tym wypadku dłuższy niż 72 godziny. W takim wypadku Pacjentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi Telemedycznej na zasadach opisanych w puncie §12 Regulaminu.
-
Jeśli nie ma wskazań medycznych lub są przeciwwskazania medyczne (lub prawne) lekarz odmawia wystawienia E-recepty lub E-zwolnienia wraz podaniem powodu odmowy. Odmowa następuje przez powiadomienie Pacjenta o decyzji lekarza na wskazany przez Pacjenta adres e-mail w terminie do 24 godzin od momentu wpłynięcia Formularza i dokonania płatności przez Pacjenta – w takiej sytuacji Pacjentowi nie przysługuje zwrot wniesionej przez niego opłaty za Usługę Telemedyczną. Wówczas lekarz może zaproponować Pacjentowi odpowiedni inny lek lub wydać stosowne zalecenia lub poinformować Pacjenta o braku wskazań do leku.
-
W każdym przypadku lekarz może poprosić o przesłanie drogą mailową dokumentacji medycznej Pacjenta. Wówczas jeśli Pacjent nie przedstawi lekarzowi takiej dokumentacji, E-recepta nie będzie mogła być wystawiona. W takiej sytuacji opłata za Usługę Telemedyczną nie zostanie Pacjentowi zwrócona. Czas na rozpatrzenie przez lekarza przesłanej dokumentacji medycznej wynosi do 48h. W oparciu o przesłaną dokumentację medyczną lekarz zadecyduje o wystawieniu lub odmowie wystawienia E-recepty.
-
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do stanu zdrowia Pacjenta lub co do danych zamieszczonych w Formularzu z wnioskiem o wystawienie E-recepty / E-Zwolnienia – lekarz może podjąć próbę nawiązania kontaktu z Pacjentem (lub jego przedstawicielem ustawowym), a także może odmówić wykonania Usługi Telemedycznej wraz z podaniem powodu odmowy, informując o tym Pacjenta na wskazany przez Pacjenta adres e-mail. Odmowa wykonania Usługi Telemedycznej może nastąpić po co najmniej dwukrotnej, bezskutecznej próbie nawiązania kontaktu z Pacjentem (lub jego przedstawicielem ustawowym) na wskazany w Formularzu numer telefonu – w takiej sytuacji Pacjentowi nie przysługuje zwrot wniesionej opłaty za Usługę Telemedyczną.
-
W zakresie dozwolonym przez prawo, za szkody wynikające z podania przez Pacjenta lub jego przedstawiciela ustawowego nieprawdziwych lub niepełnych danych w Formularzu lub w trakcie konsultacji telefonicznej/mailowej z lekarzem, Spółka nie ponosi odpowiedzialności.
7. Prawa i obowiązki pacjenta
-
Pacjentowi korzystającemu ze świadczeń zdrowotnych udzielanych w ramach działalności prowadzonej przez Podmiot leczniczy przysługują prawa przewidziane w ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, a także w przepisach odrębnych.
-
Świadczenia na rzecz pacjentów są wykonywane przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone w odrębnych przepisach.
-
Świadczenia zdrowotne udzielane są pacjentom zgodnie z wymaganiami aktualnej wiedzy medycznej.
-
Świadczenia zdrowotne udzielane są pacjentowi z należytą starannością.
-
Pacjent ma prawo do informacji o swoim stanie zdrowia, w sposób dla niego zrozumiały, a w przypadku niepomyślnych rokowań informacja winna być przekazana z taktem i rozwagą. Na życzenie pacjenta lekarz może nie udzielać mu pełnej informacji. Udzielanie informacji o stanie zdrowia pacjenta innym osobom, może nastąpić tylko za zgodą pacjenta, z wyjątkiem sytuacji, kiedy uzyskanie zgody nie jest możliwe.
-
Pacjenta ma prawo uczestniczyć w świadomym podejmowaniu podstawowych decyzji terapeutycznych dotyczących jego zdrowia poprzez:
a) uzyskanie prostej, zrozumiałej i wyczerpującej informacji na temat potencjalnego ryzyka i spodziewanych korzyści, a także możliwości zastosowania innego postępowania terapeutycznego oraz skutkach w przypadku odmowy zastosowania proponowanego postępowania medycznego,
b) każdorazowe wyrażanie zgody na postępowanie diagnostyczne, terapeutyczne. Podjęcie działań medycznych bez zgody pacjenta jest możliwe tylko w razie wyższej konieczności (ratowania życia). Prawo wymienione powyżej obowiązuje w sposób ograniczony w przypadku niedorozwoju umysłowego pacjenta lub innych zaburzeń psychicznych, nieleczenie, których może zagrozić pacjentowi lub otoczeniu;
c) innych sytuacji, w których prawo przewiduje ograniczone swobody decydowania pacjenta. -
Osoby udzielające pacjentowi świadczeń zdrowotnych kierują się zasadami etyki zawodowej określonymi przez właściwe akty prawne, regulaminy dot. wykonywania określonego zawodu.
-
W przypadku nieprzestrzegania przez pacjenta postanowień niniejszego Regulaminu, pacjentowi może zostać odmówione udzielenie świadczeń zdrowotnych, z wyjątkiem sytuacji zagrażającej życiu I zdrowiu pacjenta.
-
Orzeczenia lekarskie dotyczące stanu zdrowia pacjentów wydawane są zgodnie z regulacjami ustawy z dnia 19.08.1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego, która zawiera przepisy o postępowaniu wobec osoby z zaburzeniami psychicznymi oraz środkach ochrony jej praw i godności.
-
Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania ze świadczeń zdrowotnych Podmiotu leczniczego ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi do Kierownika podmiotu leczniczego.
-
Pacjent ma prawo zgłaszania uwag, wniosków i skarg osobom udzielającym mu świadczeń zdrowotnych, jak i bezpośrednio kierować je do Kierownika Podmiotu leczniczego. Na życzenie pacjenta udzielana jest mu odpowiedź na piśmie.
-
Kierownik Podmiotu leczniczego zapewnia dostępność informacji o prawach pacjenta.
8. Warunki współdziałania poszczególnych komórek organizacyjnych przedsiębiorstwa Podmiotu leczniczego
-
Kierownik Podmiotu leczniczego może powierzyć wyznaczonemu lekarzowi obowiązek nadzoru w zakresie prawidłowości i jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych, koordynacji pracy personelu medycznego zatrudnionego przez Podmiot leczniczy oraz nadzoru nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji medycznej i przetwarzania danych w niej zawartych.
9. Warunki współdziałania z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą -
W sytuacji, gdy wymaga tego dobro pacjenta, Podmiot leczniczy współdziała z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą, w zakresie zapewnienia prawidłowości diagnostyki, leczenia pacjentów i ciągłości postępowania w procesie diagnostyczno-terapeutycznym, a w szczególności w obszarze:
a) Zapewnienia prawidłowej i szybkiej diagnostyki;
b) Kompleksowego i skorelowanego leczenia pacjentów;
c) Pełnej pielęgnacji pacjentów;
d) Gwarancji dyskrecji i poszanowania intymności pacjenta;
e) Ochrony danych osobowych pacjenta.
10. Prowadzenie dokumentacji medycznej i opłaty za jej udostępnianie
-
Podmiot leczniczy prowadzi, przechowuje i udostępnia dokumentację medyczną na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, a także w ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 06.04.2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2020, poz. 666 z dn. 14.04.2020).
-
Podmiot leczniczy zapewnia ochronę danych zawartych w dokumentacji medycznej.
-
Podmiot leczniczy udostępnia dokumentację medyczną:
a) pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta. Po śmierci pacjenta dokumentacja medyczna jest udostępniana osobie upoważnionej przez pacjenta za życia lub osobie, która w chwili zgonu pacjenta była jego przedstawicielem ustawowym;
b) podmiotom udzielającym świadczeń́ zdrowotnych, jeżeli dokumentacja ta jest niezbędna do zapewnienia ciągłości świadczeń́ zdrowotnych;
c) organom władzy publicznej, Narodowemu Funduszowi Zdrowia, organom samorządu zawodów medycznych oraz konsultantom krajowym i wojewódzkim, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań́, w szczególności kontroli i nadzoru;
d) podmiotom, uprawnionym w myśl ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej, w zakresie niezbędnym do przeprowadzania kontroli na zlecenie ministra właściwego do spraw zdrowia;
e) ministrowi właściwemu do spraw zdrowia, sądom, w tym sądom dyscyplinarnym, prokuraturom, lekarzom sądowym i rzecznikom odpowiedzialności zawodowej, w związku z prowadzonym postępowaniem;
f) uprawnionym na mocy odrębnych ustaw organom i instytucjom, jeżeli badanie zostało przeprowadzone na ich wniosek;
g) organom rentowym oraz zespołom do spraw orzekania o niepełnosprawności, w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
h) podmiotom prowadzącym rejestry usług medycznych, w zakresie niezbędnym do prowadzenia rejestrów;
i) zakładom ubezpieczeń́, za zgodą pacjenta;
j) osobom wykonującym zawód medyczny, w związku z prowadzeniem procedury oceniającej podmiot udzielający świadczeń́ zdrowotnych na podstawie przepisów o akredytacji w ochronie zdrowia albo procedury uzyskiwania innych certyfikatów jakości, w zakresie niezbędnym do ich przeprowadzenia;
k) szkole wyższej lub instytutowi badawczemu do wykorzystania w celach naukowych – bez ujawniania nazwiska i innych danych umożliwiających identyfikację osoby, której dokumentacja dotyczy;
l) innym osobom i podmiotom, uprawnionym na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa. -
Dokumentacja medyczna jest udostępniana:
a) przez sporządzenie jej kserokopii, odpisów i wyciągów, w tym również na nośnikach elektronicznych,
b) poprzez wydanie oryginału za pokwitowaniem odbioru. -
Za udostępnienie dokumentacji medycznej Podmiot leczniczy pobiera opłaty na zasadach określonych w art. 28 ust. 4 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
-
Za wydanie dokumentacji medycznej nie może być pobierana opłata w przypadku, gdy pacjent zwraca się o nią po raz pierwszy.
-
Stawki za udostępnienie kopii dokumentacji medycznej wynoszą:
a) 0,35 zł – za kopię lub wydruk z systemu informatycznego (1 strona),
b) 10,04 zł – za wyciąg lub odpis dokumentacji (1 strona),
c) 2,00 zł – za informatyczny nośnik danych.
11. Wysokość opłat za udzielanie świadczeń zdrowotnych
-
Podmiot leczniczy udziela wyłącznie odpłatnych świadczeń zdrowotnych. Z uwagi na powyższe, nie ma znaczenia fakt, czy pacjent posiada ubezpieczenie zdrowotne, które uprawnia go do skorzystania ze świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych.
-
Wysokość opłat za świadczenia zdrowotne:
a) Konsultacja: 49-249zł, -
Pacjent ma możliwość uregulowania należności za usługę przed jej rozpoczęciem.
-
Zapłaty za wykonane odpłatne świadczenia zdrowotne można dokonać: kartą kredytową/debetową lub przelewem na konto bankowe za pośrednictwem systemów płatności internetowych.
-
Na prośbę pacjenta za zrealizowanie odpłatnego świadczenia zdrowotnego, wystawiana jest faktura VAT.
12. Zawarcie i rozwiązanie umowy
-
Umowa o świadczenie Usługi Telemedycznej zawierana jest na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Dla zawarcia umowy o świadczenie Usługi Telemedycznej konieczne jest dokonanie przez Pacjenta (lub jego przedstawiciela ustawowego) następujących czynności:
a.wypełnienie wszystkich obowiązkowych pól Formularza,
b.zaakceptowanie Regulaminu oraz polityki prywatności Serwisu,
c.dokonanie opłaty za Usługę Telemedyczną w wysokości określonej w cenniku dostępnym na Stronie Internetowej www.marihuana24.pl
-
Umowa o świadczenie Usługi Telemedycznej zostaje zawarta w momencie dokonania płatności przez Pacjenta.
-
Pacjent (konsument) ma możliwość odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi Telemedycznej w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Pacjent powinien poinformować Spółkę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego mailowo na adres e-mail biuro@marihuana24.pl lub pocztą tradycyjną na adres: ul.Marzycieli20 J/1
32-087 Zielonki.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Pacjent wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Spółka zwraca Pacjentowi wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Spółka została poinformowana przez Pacjenta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Pacjenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Pacjent zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Pacjent nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. -
Pacjent może skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe:
– Adresat []
– Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)
– Imię i nazwisko konsumenta
– Adres konsumenta
– Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
13. Postanowienia końcowe
-
-
Regulamin ustala Zarząd spółki Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE sp. z o.o.
-
W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają odrębne przepisy prawa, jak również odrębne regulacje ustanowione przez Podmiot leczniczy.
-
Mając na uwadze, że spółka Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE sp. z o.o.
-
a) nie wyodrębniła oddziałów, oddzielnych jednostek czy komórek organizacyjnych odstępuje się od sporządzenia Regulaminu Organizacyjnego w zakresie: organizacji i zadań poszczególnych jednostek lub komórek organizacyjnych oraz sposobu kierowania jednostkami lub komórkami organizacyjnymi zakładu leczniczego;
b) nie prowadzi działalności leczniczej polegającej na stacjonarnych świadczeniach zdrowotnych odstępuje się od sporządzenia Regulaminu Organizacyjnego w zakresie: wysokości opłaty za przechowywanie zwłok pacjenta.
c) Podanie regulaminu do wiadomości pacjentów następuje poprzez udostępnienie go na stronie internetowej Podmiotu leczniczego www.marihuana24.pl
-
-
Zasady przetwarzania danych osobowych przez Podmiot Leczniczy zostały określone w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej.
-
Regulamin obowiązuje od dnia 15.03.2024r.
-