REGULAMIN ORGANIZACYJNY
PODMIOTU LECZNICZEGO I ŚWIADCZENIA USŁUG MEDYCZNYCH

1. Postanowienia ogólne

  1. Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE Sp. z o.o., z siedzibą w Zielonkach na ul. Marzycieli 20J/1 (KRS nr: 0001083681, NIP: 5130292216, REGON: 52758191900015 wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą o numerze 000000274122 jest podmiotem leczniczym będącym przedsiębiorcą, działającym w formie spółki prawa handlowego (zwana dalej „Podmiotem leczniczym”).

  2. Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE sp. z o.o. działa na podstawie:
    a) Ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 711 t.j. z późn. zm.).
    b) Ustawy z dnia 06.11.2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 849 t.j. z późn. zm.).
    c) Aktów wykonawczych do ww. ustaw.
    d) Wpisu do rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą prowadzonego przez Wojewodę małopolskiego pod numerem
    000000274122, zgodnie z ustawą z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej.
    e) Innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

  3. Siedziba Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE. sp. z o.o. znajduje się w Zielonkach, ul. Marzycieli 20J/1 , 32-087 Zielonki

2. Zakres przedmiotowy Regulaminu

Niniejszy regulamin określa organizację i porządek procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w Podmiocie leczniczym, a w szczególności:

a) nazwę podmiotu;
b) cele i zadania Podmiotu leczniczego;
c) strukturę organizacyjną Podmiotu leczniczego;
d) rodzaj działalności leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;
e) miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych – w przypadku udzielania świadczeń zdrowotnych za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności miejscem udzielania świadczeń jest miejsce przebywania osób wykonujących zawód medyczny udzielających tych świadczeń;
f) przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych, z zapewnieniem właściwej dostępności i jakości tych świadczeń w jednostkach lub komórkach organizacyjnych Podmiotu leczniczego;
g) organizację i zadania poszczególnych jednostek lub komórek organizacyjnych Podmiotu leczniczego oraz warunki ich współdziałania dla zapewnienia sprawnego i efektywnego funkcjonowania Podmiotu leczniczego m.in. pod względem diagnostyczno-leczniczym.
h) warunki współdziałania z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w zakresie zapewnienia prawidłowości diagnostyki, leczenia pacjentów oraz ciągłości przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych;
i) prowadzenie dokumentacji medycznej;
j) wysokość opłaty za udostępnienie dokumentacji medycznej ustalonej w sposób określony w art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 06.11.2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
k) sposób kierowania jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Podmiotu leczniczego;
l) warunki pobierania odpłatności za organizację procesu udzielania świadczeń zdrowotnych.

3. Słownik pojęć podstawowych

Użyte w regulaminie organizacyjnym określenia oznaczają:

  1. a) Osoba wykonująca zawód medyczny – osobę uprawnioną na podstawie odrębnych przepisów do udzielania świadczeń zdrowotnych oraz osobę legitymującą się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w określonym zakresie lub w określonej dziedzinie medycyny;

  2. b) Pacjent – osoba zwracająca się o udzielenie świadczeń zdrowotnych lub korzystająca ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych lub osobę wykonującą zawód medyczny. Pacjentem Podmiotu leczniczego jest zarówno osoba dorosła, jak i osoba małoletnia. W przypadku pacjenta małoletniego znajdą zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, które dotyczą jego reprezentowania lub współdziałania z jego przedstawicielem ustawowym/opiekunem faktycznym.

  3. c) Świadczenie zdrowotne – działania służące zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia oraz inne działania medyczne wynikające z procesu leczenia lub przepisów odrębnych regulujących zasady ich wykonywania.

  4. d) Podmiot leczniczy Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE

  5. e) Kierownik Podmiotu leczniczego – pełniący jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE sp. z o.o.

4. Cele i zadania Podmiotu leczniczego

  1. Celem Spółki jest podejmowanie działań na rzecz zachowania i poprawy stanu zdrowia, w szczególności poprzez udzielanie świadczeń zdrowotnych przez uprawnione do tego osoby oraz promocję zdrowia, a także prowadzenie działalności profilaktycznej oraz propagowanie zachowań prozdrowotnych.

  2. Spółka prowadzi szeroko rozumianą działalność leczniczą za pośrednictwem systemów teleinformatycznych oraz innych kanałów łączności.

Zadaniami Spółki są:

a)udzielanie świadczeń zdrowotnych,
b)udzielanie indywidualnych porad i konsultacji,
c)kierowanie na inne konsultacje specjalistyczne, leczenie szpitalne, uzdrowiskowe i rehabilitację;
d)zlecanie badań diagnostycznych, orzekanie o stanie zdrowia, o czasowej niezdolności do pracy,
e)diagnostyka i poradnictwo;
f) edukacja pacjentów
g) promowanie zdrowia.

5. Struktura organizacyjna Podmiotu leczniczego

    1. W ramach prowadzonej działalności Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE nie wyodrębniła oddziałów, oddzielnych jednostek czy komórek organizacyjnych.
      Jej struktura pozostaje ujednolicona natomiast siedziba znajduje się w Zielonkach, ul. Marzycieli 20J/1

    2. Struktura Podmiotu Leczniczego przedstawia się następująco:

a) Kierownictwo w postaci zarządu spółki Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE, która jako kapitałową spółką prawa handlowego, została utworzona przez wspólników, zaś do jej reprezentacji wyznaczony został zarząd.

Aktualny wykaz wspólników oraz członków zarządu pozostaje ujawniony w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy przy Sądzie Rejonowym Kraków Śródmieście w Krakowie pod numerem wpisu 0001083681

b) Lekarze.

3. Do kompetencji i zadań kierownictwa należy w szczególności:

a) prowadzenie spraw Podmiotu Leczniczego;

b) reprezentowanie Podmiotu Leczniczego na zewnątrz;

c) tworzenie regulaminów i innych aktów wewnętrznych;

d) podejmowanie wszystkich decyzji dotyczących działalności Podmiotu Leczniczego, stosownie do postanowień Kodeksu spółek handlowych oraz umowy spółki.

4. Do kompetencji i zadań lekarzy należy udzielanie świadczeń zdrowotnych, edukacja Pacjentów, promocja zdrowia.

5. Lekarze podlegają w zakresie organizacyjnym kierownictwu.

6. Kierownictwo oraz lekarze współdziałają ze sobą w celu zapewnienia należytego funkcjonowania Podmiotu Leczniczego oraz prawidłowości realizowanych świadczeń zdrowotnych.

7. Usługi księgowe, prawne, administracyjne i inne są prowadzone dla Podmiotu leczniczego przez podmioty trzecie.

8. Podmiot leczniczy może posługiwać się wyróżniającym go znakiem towarowym.

6. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych

  1. Oferowane świadczenia zdrowotne są to konsultacje zdalne, odbywające się przy pomocy Formularza dostępnego w Serwisie www.marihuana24.pl i kontaktu telefonicznego lekarza z Pacjentem (lub za pomocą systemów komunikowania się na odległość).

  2.  W ramach Usługi Telemedycznej Pacjent może otrzymać:

    1. zdalną konsultację lekarską z możliwością wystawienia przez lekarza E-recepty,

    2. zdalną konsultację lekarską z możliwością wystawienia przez lekarza E-zwolnienia.

    3. poradę lekarską lub analizę wyników badań.

  1. Dostęp do Serwisu wymaga posiadania przez Pacjenta urządzenia z dostępem do sieci Internet, przeglądarki internetowej www oraz adresu poczty elektronicznej (aktywnego konta e-mail).

  2. Pacjent za pośrednictwem Serwisu wypełnia i wysyła Formularz. Lekarz analizuje przesłany przez Pacjenta Formularz i kontaktuje się z Pacjentem (na podany numer telefonu lub za pośrednictwem komunikatora internetowego) w celu przeprowadzenia badania Pacjenta za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności. Na podstawie przeprowadzonego badania Pacjenta za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności, lekarz decyduje o wystawieniu albo odmowie wystawienia E-recepty na wnioskowany preparat (lub wnioskowanego E- zwolnienia). W uzasadnionych przypadkach Lekarz może, bez dokonania badania Pacjenta, wystawić E-receptę niezbędną do kontynuacji leczenia oraz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację zaopatrzenia w wyroby medyczne, jeżeli jest to uzasadnione stanem zdrowia pacjenta odzwierciedlonym w dokumentacji medycznej i informacjach przekazanych przez Pacjenta.

  3. Kod E-recepty jest wysyłany jako wiadomość sms na wskazany polski numer telefonu. Wystawiane w ramach Usługi Telemedycznej E-recepty nie są refundowane i odpłatność za nie wynosi 100%. E-Zwolnienie jest wysyłane na adres e-mail Pacjenta, a także jest ono widoczne w Internetowym Koncie Pacjenta (IKP) dostępnym w serwisie pacjent.gov.pl.

  4. Na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego lekarz decyduje o ilości przepisanych leków lub opakowań. W ramach jednej Usługi Telemedycznej mogą zostać wystawione maksymalnie cztery leki po maksymalnie 4 szt. opakowań.

  5. Usługa Telemedyczna jest udzielana 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00 – 22:00 w terminie do 24 godzin od momentu wpłynięcia Formularza i dokonania płatności przez Pacjenta. W razie braku dostępności lekarza w tym okresie, Pacjent zostanie niezwłocznie poinformowany stosownym komunikatem SMS na wskazany polski numer telefonu lub wiadomością e-mail, przy czym czas wykonania Usługi Telemedycznej nie może być w tym wypadku dłuższy niż 72 godziny. W takim wypadku Pacjentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi Telemedycznej na zasadach opisanych w puncie §12 Regulaminu.

  6. Jeśli nie ma wskazań medycznych lub są przeciwwskazania medyczne (lub prawne) lekarz odmawia wystawienia E-recepty lub E-zwolnienia wraz podaniem powodu odmowy. Odmowa następuje przez powiadomienie Pacjenta o decyzji lekarza na wskazany przez Pacjenta adres e-mail w terminie do 24 godzin od momentu wpłynięcia Formularza i dokonania płatności przez Pacjenta – w takiej sytuacji Pacjentowi nie przysługuje zwrot wniesionej przez niego opłaty za Usługę Telemedyczną. Wówczas lekarz może zaproponować Pacjentowi odpowiedni inny lek lub wydać stosowne zalecenia lub poinformować Pacjenta o braku wskazań do leku.

  7. W każdym przypadku lekarz może poprosić o przesłanie drogą mailową dokumentacji medycznej Pacjenta. Wówczas jeśli Pacjent nie przedstawi lekarzowi takiej dokumentacji, E-recepta nie będzie mogła być wystawiona. W takiej sytuacji opłata za Usługę Telemedyczną nie zostanie Pacjentowi zwrócona. Czas na rozpatrzenie przez lekarza przesłanej dokumentacji medycznej wynosi do 48h. W oparciu o przesłaną dokumentację medyczną lekarz zadecyduje o wystawieniu lub odmowie wystawienia E-recepty.

  8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do stanu zdrowia Pacjenta lub co do danych zamieszczonych w Formularzu z wnioskiem o wystawienie E-recepty / E-Zwolnienia – lekarz może podjąć próbę nawiązania kontaktu z Pacjentem (lub jego przedstawicielem ustawowym), a także może odmówić wykonania Usługi Telemedycznej wraz z podaniem powodu odmowy, informując o tym Pacjenta na wskazany przez Pacjenta adres e-mail. Odmowa wykonania Usługi Telemedycznej może nastąpić po co najmniej dwukrotnej, bezskutecznej próbie nawiązania kontaktu z Pacjentem (lub jego przedstawicielem ustawowym) na wskazany w Formularzu numer telefonu – w takiej sytuacji Pacjentowi nie przysługuje zwrot wniesionej opłaty za Usługę Telemedyczną.

  9. W zakresie dozwolonym przez prawo, za szkody wynikające z podania przez Pacjenta lub jego przedstawiciela ustawowego nieprawdziwych lub niepełnych danych w Formularzu lub w trakcie konsultacji telefonicznej/mailowej z lekarzem, Spółka nie ponosi odpowiedzialności.

7. Prawa i obowiązki pacjenta

  1. Pacjentowi korzystającemu ze świadczeń zdrowotnych udzielanych w ramach działalności prowadzonej przez Podmiot leczniczy przysługują prawa przewidziane w ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, a także w przepisach odrębnych.

  2. Świadczenia na rzecz pacjentów są wykonywane przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone w odrębnych przepisach.

  3. Świadczenia zdrowotne udzielane są pacjentom zgodnie z wymaganiami aktualnej wiedzy medycznej.

  4. Świadczenia zdrowotne udzielane są pacjentowi z należytą starannością.

  5. Pacjent ma prawo do informacji o swoim stanie zdrowia, w sposób dla niego zrozumiały, a w przypadku niepomyślnych rokowań informacja winna być przekazana z taktem i rozwagą. Na życzenie pacjenta lekarz może nie udzielać mu pełnej informacji. Udzielanie informacji o stanie zdrowia pacjenta innym osobom, może nastąpić tylko za zgodą pacjenta, z wyjątkiem sytuacji, kiedy uzyskanie zgody nie jest możliwe.

  6. Pacjenta ma prawo uczestniczyć w świadomym podejmowaniu podstawowych decyzji terapeutycznych dotyczących jego zdrowia poprzez:
    a) uzyskanie prostej, zrozumiałej i wyczerpującej informacji na temat potencjalnego ryzyka i spodziewanych korzyści, a także możliwości zastosowania innego postępowania terapeutycznego oraz skutkach w przypadku odmowy zastosowania proponowanego postępowania medycznego,
    b) każdorazowe wyrażanie zgody na postępowanie diagnostyczne, terapeutyczne. Podjęcie działań medycznych bez zgody pacjenta jest możliwe tylko w razie wyższej konieczności (ratowania życia). Prawo wymienione powyżej obowiązuje w sposób ograniczony w przypadku niedorozwoju umysłowego pacjenta lub innych zaburzeń psychicznych, nieleczenie, których może zagrozić pacjentowi lub otoczeniu;
    c) innych sytuacji, w których prawo przewiduje ograniczone swobody decydowania pacjenta.

  7. Osoby udzielające pacjentowi świadczeń zdrowotnych kierują się zasadami etyki zawodowej określonymi przez właściwe akty prawne, regulaminy dot. wykonywania określonego zawodu.

  8. W przypadku nieprzestrzegania przez pacjenta postanowień niniejszego Regulaminu, pacjentowi może zostać odmówione udzielenie świadczeń zdrowotnych, z wyjątkiem sytuacji zagrażającej życiu I zdrowiu pacjenta.

  9. Orzeczenia lekarskie dotyczące stanu zdrowia pacjentów wydawane są zgodnie z regulacjami ustawy z dnia 19.08.1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego, która zawiera przepisy o postępowaniu wobec osoby z zaburzeniami psychicznymi oraz środkach ochrony jej praw i godności.

  10. Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania ze świadczeń zdrowotnych Podmiotu leczniczego ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi do Kierownika podmiotu leczniczego.

  11. Pacjent ma prawo zgłaszania uwag, wniosków i skarg osobom udzielającym mu świadczeń zdrowotnych, jak i bezpośrednio kierować je do Kierownika Podmiotu leczniczego. Na życzenie pacjenta udzielana jest mu odpowiedź na piśmie.

  12. Kierownik Podmiotu leczniczego zapewnia dostępność informacji o prawach pacjenta.

    8. Warunki współdziałania poszczególnych komórek organizacyjnych przedsiębiorstwa Podmiotu leczniczego

  1. Kierownik Podmiotu leczniczego może powierzyć wyznaczonemu lekarzowi obowiązek nadzoru w zakresie prawidłowości i jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych, koordynacji pracy personelu medycznego zatrudnionego przez Podmiot leczniczy oraz nadzoru nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji medycznej i przetwarzania danych w niej zawartych.

    9. Warunki współdziałania z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą

  2. W sytuacji, gdy wymaga tego dobro pacjenta, Podmiot leczniczy współdziała z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą, w zakresie zapewnienia prawidłowości diagnostyki, leczenia pacjentów i ciągłości postępowania w procesie diagnostyczno-terapeutycznym, a w szczególności w obszarze:
    a) Zapewnienia prawidłowej i szybkiej diagnostyki;
    b) Kompleksowego i skorelowanego leczenia pacjentów;
    c) Pełnej pielęgnacji pacjentów;
    d) Gwarancji dyskrecji i poszanowania intymności pacjenta;
    e) Ochrony danych osobowych pacjenta.

10. Prowadzenie dokumentacji medycznej i opłaty za jej udostępnianie

  1. Podmiot leczniczy prowadzi, przechowuje i udostępnia dokumentację medyczną na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, a także w ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 06.04.2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2020, poz. 666 z dn. 14.04.2020).

  2. Podmiot leczniczy zapewnia ochronę danych zawartych w dokumentacji medycznej.

  3. Podmiot leczniczy udostępnia dokumentację medyczną:
    a) pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta. Po śmierci pacjenta dokumentacja medyczna jest udostępniana osobie upoważnionej przez pacjenta za życia lub osobie, która w chwili zgonu pacjenta była jego przedstawicielem ustawowym;
    b) podmiotom udzielającym świadczeń́ zdrowotnych, jeżeli dokumentacja ta jest niezbędna do zapewnienia ciągłości świadczeń́ zdrowotnych;
    c) organom władzy publicznej, Narodowemu Funduszowi Zdrowia, organom samorządu zawodów medycznych oraz konsultantom krajowym i wojewódzkim, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań́, w szczególności kontroli i nadzoru;
    d) podmiotom, uprawnionym w myśl ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej, w zakresie niezbędnym do przeprowadzania kontroli na zlecenie ministra właściwego do spraw zdrowia;
    e) ministrowi właściwemu do spraw zdrowia, sądom, w tym sądom dyscyplinarnym, prokuraturom, lekarzom sądowym i rzecznikom odpowiedzialności zawodowej, w związku z prowadzonym postępowaniem;
    f) uprawnionym na mocy odrębnych ustaw organom i instytucjom, jeżeli badanie zostało przeprowadzone na ich wniosek;
    g) organom rentowym oraz zespołom do spraw orzekania o niepełnosprawności, w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
    h) podmiotom prowadzącym rejestry usług medycznych, w zakresie niezbędnym do prowadzenia rejestrów;
    i) zakładom ubezpieczeń́, za zgodą pacjenta;
    j) osobom wykonującym zawód medyczny, w związku z prowadzeniem procedury oceniającej podmiot udzielający świadczeń́ zdrowotnych na podstawie przepisów o akredytacji w ochronie zdrowia albo procedury uzyskiwania innych certyfikatów jakości, w zakresie niezbędnym do ich przeprowadzenia;
    k) szkole wyższej lub instytutowi badawczemu do wykorzystania w celach naukowych – bez ujawniania nazwiska i innych danych umożliwiających identyfikację osoby, której dokumentacja dotyczy;
    l) innym osobom i podmiotom, uprawnionym na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

  4. Dokumentacja medyczna jest udostępniana:
    a) przez sporządzenie jej kserokopii, odpisów i wyciągów, w tym również na nośnikach elektronicznych,
    b) poprzez wydanie oryginału za pokwitowaniem odbioru.

  5. Za udostępnienie dokumentacji medycznej Podmiot leczniczy pobiera opłaty na zasadach określonych w art. 28 ust. 4 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

  6. Za wydanie dokumentacji medycznej nie może być pobierana opłata w przypadku, gdy pacjent zwraca się o nią po raz pierwszy.

  7. Stawki za udostępnienie kopii dokumentacji medycznej wynoszą:
    a) 0,35 zł – za kopię lub wydruk z systemu informatycznego (1 strona),
    b) 10,04 zł – za wyciąg lub odpis dokumentacji (1 strona),
    c) 2,00 zł – za informatyczny nośnik danych.

11. Wysokość opłat za udzielanie świadczeń zdrowotnych

  1. Podmiot leczniczy udziela wyłącznie odpłatnych świadczeń zdrowotnych. Z uwagi na powyższe, nie ma znaczenia fakt, czy pacjent posiada ubezpieczenie zdrowotne, które uprawnia go do skorzystania ze świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych.

  2. Wysokość opłat za świadczenia zdrowotne:
    a) Konsultacja: 49-249zł,

  3. Pacjent ma możliwość uregulowania należności za usługę przed jej rozpoczęciem.

  4. Zapłaty za wykonane odpłatne świadczenia zdrowotne można dokonać: kartą kredytową/debetową lub przelewem na konto bankowe za pośrednictwem systemów płatności internetowych.

  5. Na prośbę pacjenta za zrealizowanie odpłatnego świadczenia zdrowotnego, wystawiana jest faktura VAT.

12. Zawarcie i rozwiązanie umowy

  1. Umowa o świadczenie Usługi Telemedycznej zawierana jest na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

  2. Dla zawarcia umowy o świadczenie Usługi Telemedycznej konieczne jest dokonanie przez Pacjenta (lub jego przedstawiciela ustawowego) następujących czynności:

a.wypełnienie wszystkich obowiązkowych pól Formularza,
b.zaakceptowanie Regulaminu oraz polityki prywatności Serwisu,
c.dokonanie opłaty za Usługę Telemedyczną w wysokości określonej w cenniku dostępnym na Stronie Internetowej www.marihuana24.pl

  1. Umowa o świadczenie Usługi Telemedycznej zostaje zawarta w momencie dokonania płatności przez Pacjenta.

  2. Pacjent (konsument) ma możliwość odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi Telemedycznej w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Pacjent powinien poinformować Spółkę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego mailowo na adres e-mail biuro@marihuana24.pl lub pocztą tradycyjną na adres: ul.Marzycieli20 J/1
    32-087 Zielonki.
    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Pacjent wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Spółka zwraca Pacjentowi wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Spółka została poinformowana przez Pacjenta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Pacjenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Pacjent zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Pacjent nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  3. Pacjent może skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe:

Adresat []

Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*)

Data zawarcia umowy(*)

Imię i nazwisko konsumenta

Adres konsumenta

Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data

13. Postanowienia końcowe

    1. Regulamin ustala Zarząd spółki Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE sp. z o.o.

    2. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają odrębne przepisy prawa, jak również odrębne regulacje ustanowione przez Podmiot leczniczy.

    3. Mając na uwadze, że spółka Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej E-MEDICARE sp. z o.o.

a) nie wyodrębniła oddziałów, oddzielnych jednostek czy komórek organizacyjnych odstępuje się od sporządzenia Regulaminu Organizacyjnego w zakresie: organizacji i zadań poszczególnych jednostek lub komórek organizacyjnych oraz sposobu kierowania jednostkami lub komórkami organizacyjnymi zakładu leczniczego;

b) nie prowadzi działalności leczniczej polegającej na stacjonarnych świadczeniach zdrowotnych odstępuje się od sporządzenia Regulaminu Organizacyjnego w zakresie: wysokości opłaty za przechowywanie zwłok pacjenta.

c) Podanie regulaminu do wiadomości pacjentów następuje poprzez udostępnienie go na stronie internetowej Podmiotu leczniczego www.marihuana24.pl

  1.  

    1. Zasady ​​ przetwarzania danych osobowych przez Podmiot Leczniczy zostały określone w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej.

    2. Regulamin obowiązuje od dnia 15.03.2024r.